neděle 15. března 2015

Recenze: Maybelline Lash Sensational - moje Mascara Fatale

Před nějakou dobou jsem psala o řasenkách, které jsem si nakoupila v roce 2014. Jestli jste článek četly, víte, že jedním z kritérií, podle kterých jsem řasenky hodnotila, bylo: Kdybych si kupovala 2x stejnou řasenku, koupila bych jí znovu? Nebudu vás napínat, tuhle řasenku si určitě koupím znovu! Původně jsem jí tedy ani nechtěla, protože jsem na pár blozích četla celkem negativní recenze a k tomuto typu řasenek mám jisté výhrady. Pak jsem ale zavítala do drogerie Rossmann, kde jí měli asi za 179 Kč + k ní byla koženková kosmetická taštička Maybelline, kterou jsem rozhodně musela mít - sakra! jak na mě tyhle akce fungujou! Když to zestručním, prostě jsem jí koupila kvůli té taštičce, řasenka mi v tu chvíli byla úplně ukradená. Ale...


Co slibuje Maybelline:

Vědeli jste, že řasy rostou ve více než jedné vrstvě? Nová řasenka Lash Sensational rozvine 100% řas a zvýrazní je vrstvu po vrstvě, pro dokonalý vějířovitý efekt.

Proč to budete milovat
Náš první revoluční kartáček ve tvaru vějíře s různými typy štětin zachytí a rozvine i ty nejjemnější řasy pro opravdu podmanivý pohled.

Pro nejlepší výsledky
Aplikujte řasenku od kořínků ke konečkům řas pro okamžité dodání objemu a větší řasy.
1) vnitřní štětinky zachytí a zvýrazní i ty nejmenší řasy
2) vnější štětinky je rozvinou jako vějíř


  Co na to já:
Než začnu řasenku vychvalovat do nebes, tak vám musím říct, že tahle řasenka je zřejmě prototypem té, kterou bych si v životě nekoupila...(ale ta taštička! :D). Důvodů mám hned několik:

1) Nesnáším hodně mokré řasenky, tahle je na můj vkus celkem mokrá, takže první důvod, proč bych jí nechala bez povšimnutí.
2)plastový kartáček a já hrozně nemám ráda plastové kartáčky. Měla jsem za celou dobu svého řasenkového působení asi tak 2 a vůbec mi nevyhovovaly, takže: ,,Máš plastovej kartáček? Tak si v tom regálu pěkně zůstaň!"
3) U řasenek zastávám klasiku a troufla bych si tvrdit, že jsem odpůrce revolučních a hyper-ultra inovativních tvarů kartáčků, na jejichž vývoji se několik let podíleli špičkoví vědci z NASA a CERNu.



Teď, když jsme zjistily, že řasenka splňuje všechna kritéria pro to, aby se stala řasenkou z mých nočních můr, můžeme se vrhnout na samotné hodnocení.

Konzistence: Jak jsem říkala, řasenka je na můj vkus docela mokrá, což způsobuje, že úplně první vrstva řase poměrně dost slepí.
Aplikace: Při prvním nanášení jsem si musela dokola opakovat: ,,Dostalas k tomu tu kosmetickou taštičku, buď v klidu!" Díky výše zmiňovanému ultra kartáčku jsem totiž byla úplně celá zapatlaná. Měla jsem řasenku na nose, v očích, kolem očí a snad i na zádech. Když jsem se s ní ale naučila pracovat, nanášení jde skoro samo. Nejlepší na tom je, že se nalíčím na jedno namočení. Opravdu stačí řasenku vytáhnout a malovat a malovat a malovat, není třeba ji znovu nanášet, což je pro mě velké plus, protože ráda vrstvím.
Vrstvení: Teď přichází ta část, u které jsem se do řasenky zamilovala. Dá se krásně vrstvit, když to trošku přeženete, slepí vám řasy, ale za to se na ní nezlobím, protože  false lash efekt je přesně to, po čem u řasenek jdu.
Prodloužení/zahuštění/natočení: Jak můžete vidět z následující fotky, řekla bych, že všechno splňuje více než obstojně. Moje řasy většinou rovně trčí dopředu. Tahle řasenka je ale hezky natočí, takže i vypadají opticky delší. Zahuštění je podle mě také super, někdy se mi povede i mrkací panenka.


Kartáček: Jedná se o onen zmiňovaný ultra-hyper kartáček, kterého se většinou obávám. V případě této řasenky se skvěle povedl. Krátkými štětinami většinou vytvořím nános řasenky, který pak těmi delšími štětinami roztahám do celé délky. Spodní řasy maluju delšími štětinkami. Když jsem to zkoušela těmi krátkými, byly dost slepené.


Cena: do 200 Kč za 9,5 ml


Když to shrnu, tohle je nejlepší řasenka, co jsem kdy měla. Dovolila bych si říct, že mascara fatale (osudová řasenka) Moje řasenkové expedice se nezaměřují jen na drogerie a zkoušela jsem i pár hight-end řasenek, ale podle mě dražší řasenky, nedokáží vykouzlit efekt umělých řas. Dokonce jsem s požadavkem na obalené (ale ne slepené) řase přišla do Sephory a slečna byla dost zaskočená, protože tam prý většina přichází s požadavkem na řasenku, která vykouzlí řasy přirozené. Takže až dojde, přijde sice jiná, ale loučit se s ní v žádném případě nebudu a poputuje do košíku spolu se svou nástupkyní.

Tady vám přikládám ještě tu taštičku, do které jsem se tak zbláznila, a která mi dohodila právě tuto řasenku. Poslední dobou jsem totiž úchylná na kůži, koženku, kožešinu...


Co vy? Už jste jí zkoušely? Nebo máte jinou osudovou řasenku?


10 komentářů:

  1. Mojou osudovou riasenkou sú Rimmel Scandaleyes, mám rada fakt všetky, ale ak by som si mala vybrať spomedzi nich tú naj asi volím zelenú Lycra Flex.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám hrozně ráda Scandaleyes Rockin Curves, ale tu extra black. Koukala jsem, že na tu NEextra black hodně holek nadává. Kamarádka jí také měla a byla z ní celkem zklamaná.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jestli máš ráda výrazné a obalené řasy, určitě zkus :)

      Vymazat
  3. daj mi recept na tvoje krásne mihalnice :) ja som tiež zástancom neplastových kefiek a najnovšie chcem loreal miss manga tú staršiu ružovú :) ale ako sa poznám isto si kúpim aj túto :D hlúpe marketingové ťahy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyměním za recept na tvoje krásné vlasy :). Jediný recept, který mám na řasy je dobrá řasenka, protože moje řasy jsou docela krátké a vůbec tam není náznak, že by se chtěly trošku natočit :D
      Tu jsem taky hrozně moc chtěla, pak jsem na ní koukla v drogerii a přišla mi taková upatlaná :D. Ta nová mě po zkušenosti s tímhle plastovým kartáčkem začala taky lákat :D.

      Vymazat
  4. Tak nad touhle už delší dobu uvažuju.....ze začátku se mi nezamlouvala tak jako tobě...ale když vidím takhle pozitivní recenzi, tak si ji asi koupím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se do ní fakt zamilovala, akorát se s ní musí člověk trošku sžít :D

      Vymazat
  5. Spravila ti ozaj super riasy :) ešte som ju neskúšala ale podla tej fotky ma zaujala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt suprová, teď se chystám pro Miss Manga Punky, ale určitě tuhle nemám naposled :)

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...